Mara Maastricht naar Albanie! - Reisverslag uit Tirana, Albanië van Pamela Browne - WaarBenJij.nu Mara Maastricht naar Albanie! - Reisverslag uit Tirana, Albanië van Pamela Browne - WaarBenJij.nu

Mara Maastricht naar Albanie!

Door: pamelabrowne

Blijf op de hoogte en volg Pamela

30 November -0001 | Albanië, Tirana

Ciao lieve allemaal!

Na een jaar van voorbereidingen was het zover; samen met Noortje en Erwin ging ik met de Mara bus vol met medicijnen, rolstoelen en tandenborstels voor 10 dagen naar Albanië. Het was een onvergetelijke reis!

Vrijdag namen we de boot van Bari (Italie) naar Durres en in de week hebben we vervolgens een doorreis gemaakt langs Tirana, Skhoder, Elbasan en Lezha waar we gezondheidsintellingen, families en scholen bezochten met Caritas Albanie. Ook hadden we verschillende besprekingen met OSCE, Caritas Albanië en Children are the future over de situatie in Albanië op het gebied van gezondheidszorg en educatie. Samen met Noor en Erwin was het ook heel gezellig, ondanks alle indrukwekkende dingen die we zagen, kwamen er genoeg flauwe grappen in de bus voorbij. Al met al was het een onvergetelijke reis..
We hebben een filmpje van het transport die je kan kijken op: http://www.youtube.com/results?search_query=mara+maastricht&aq=f
Veel plezier!
Liefs, Pamela